ауызша мәтінге тән белгілер - жазбаша мәтін
페이지 정보
작성자 Milla 댓글 0건 조회 2회 작성일 24-10-27 09:13본문
ауызша мәтінге тән белгілер - жазбаша мәтін [Подробнее...]
1) Мәтін дегеніміз не? 2) Ауызша мәтінге тән белгілер қандай? Қоғамдағы қарым-қатынас ауызша сөйлеу немесе жазбаша тілдесу арқылы жүреді. Ауызша сөйлеудің де, жазбаша тілдің де түп негізі – ұлттың ғасырлар бойы жасаған. Жазба тіл мен ауызша тілдің өзіне тән ерекшеліктері. Көшіріп алу. 5 В «Филология: қазақ тілі» мамандығына арналған. «Қазақ жазуының теориясы мен тарихы». ПӘНІНІҢ ОҚУ-ӘДІСТЕМЕЛІК КЕШЕНІ. Мұның өзі жыл бойы оқушылардың сөздік қорын молықгырып тілін, морфологиялық тұлғалармен, синтаксисгік құрылымдармен байытуды, ауызша, жазбаша мәтін түзуге дағдыландыруды көздейді әрі. Біреулер ауызша және жазбаша сөйлеу формаларын мәтін деп атаса, көпшілігі тек жазбаша сөйлеу нәтижесін мәтінге жатқызады. Алайда, мәтіннің мүшеленуі (бөлшектенуі), мағыналық тұтастық және. Жазбаша тіл дамыту көп жылғы ауызша жаттығумен жаттықтырудың нәтижесі. Сондықтан ауызша тіл дамыту жұмысының жан-жақты жүйелі ретпен жүргізілгені дұрыс. Сабақтың мақсаты 1.Мәтін және оның түрлері туралы берілген ұғымды. кеңейту,еске түсіру.Сипаттау мәтінін ажырата. білуге дағдыландыру. Мәтін – тілдік таңба, денотат, жыр алыбы жамбыл өлеңдері ұғымды таңбалайды;; мәтіннің негізгі қызметінің бірі – коммуникативтік қызмет;; жазбаша және ауызша мәтін түрлері бар. Ауызша және жазбаша тіл дамыту әдістерін үйренген оқушы: 1. Ауызша суреттеп сөйлеу әдісі. Табиғат көрінісін, суреттен көргенін, көрмеден, түрлі мәдени. Студентті өз ойын ауызша да, жазбаша да, толық, әдеби тілмен еркін жеткізе білуге үйрету қысқа мерзімде жүзеге аспайды. Әдеби тіл — жалпы халықтық тілдің белгілі жүйеге түскен, жазу дәстүрі мен әр түрлі жазба және ауызша әдебиеттің негізінде қалыптасқан тұрақты, орныққан. Мәтін – тілдік таңба, денотат, ұғымды таңбалайды;; мәтіннің негізгі қызметінің бірі – коммуникативтік қызмет;; жазбаша және ауызша мәтін түрлері бар. 1) жалпыхалықтық сөйлеу тілін әрдайым негіз етіп ұстау. Қазақтың ауызша дамыған байырғы әдеби тілінің сөздік құрамы мен грамматикалық. Көшбасшының қалауынша мәтінмен жұмыс жүргізу. Ауызекі және жазбаша сөйлеу дегеніміз не? Оқулық, мәтіндер. «Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі Ортасы 10 минут Қолдану Дәптермен жұмыс. Ауызша тілдің негізгі формасы – диалог болса, жазбаша тілдің ондай формасы – мәтін (монолог). Ол тілдік бейнелеудің түрлі құралдарын тудырады.
сұлтан бейбарыс тәрбие сағаты слайд [Читать далее...]
Батырды батыр ететін – алып күші, қайсарлығы,тез шешім қабылдайтын ақылдылығы мен ар-намысы. Қазақ халқында осындай батырларды «қара батыр» деп. Сабақтың мақсаты: Сұлтан Бейбарыс. Білімділігі: Шығыс пен Батыстың кіндігі болған Мысыр елінің. гүлденуіне, мәдениеті әлемдік деңгейге көтерілуіне. ғалымдардың қосқан. 1989 жылы жарық көрген "Сұлтан Бейбарыс" көркем фильмі араб және ағылшын тілдеріне аударылады. Бала сұлтан» сайысы(5 6 класс ер балалары арасындағы сайыс)Мақсаты: ер балаларды халықтық дәстүрді, әдет ғұрыпты, тарихты қадірлеуге тәрбиелеу, ұлтжандылық, патриоттық сезімдерге баулу, танымын байытуға, мықты. Тәрбие Сағаты: "Қарттарым Асыл Қазынам" Сұлтан Бейбарыс 14 жасында тұтқынға алынып, ақыл-парасаты, ерекше ерлігімен құлдықтан патшалыққа дейін көтеріліп, Ислам мәдениетіне орасан зор. Сұлтан Бейбарыстың 800 жылдығы – Республикалық білім. Мектепалды 0"А"0" Ә" даярлық сыныптарында Сұлтан Бейбарыстың 800 жылдығына орай "Дара тұлға Бейбарыс"атты. Сұлтан Бейбарыс туралы қызықты деректер. Сабақтың мақсаты: Сұлтан Бейбарыс. Білімділігі: Шығыс пен Батыстың кіндігі болған Мысыр елінің. гүлденуіне, мәдениеті әлемдік деңгейге көтерілуіне. Сұлтан Бейбарыс Ұлы дала елінің барысы. Сұлтан Бейбарыс Ұлы дала елінің барысы. Ата-бабаларымыздың қаһармандығын паш ететін, тарихта айрықша орын алатын батырларымыз. Сұлтан Бейбарыс». Тарихи фильм («Қазақфильм», 1989 ж.). Батырды батыр ететін – алып күші, қайсарлығы,тез шешім қабылдайтын ақылдылығы мен ар-намысы. Қазақ халқында осындай батырларды «қара батыр» деп. Мақсаты: ер балаларды халықтық дәстүрді, әдет ғұрыпты, тарихты қадірлеуге тәрбиелеу, ұлтжандылық, патриоттық сезімдерге баулу, танымын байытуға, мықты болуға. Мұғалімнің қорытуы: «Ұлылыққа тағызым». Бейбарыс 1223 жылы дүниеге келіп, 10 жасында ата — анасынан айрылып, құлдық қамытын киіп, басқа елге сатылып кетті. Өмірдің ең ащы кезеңдерін өзінің. Сынып сағаты "Дара тұлға Бейбарыс". Материал туралы қысқаша түсінік. "Дара тұлға Бейбарыс атты "Сұлтан Бейбарыстың 800 жылдығына арналған танымдық сағаты 7. Сұлтан Бейбарыс Ұлы дала елінің барысы. Сұлтан Бейбарыс Ұлы дала елінің барысы. Ата-бабаларымыздың қаһармандығын паш ететін, тарихта айрықша орын алатын батырларымыз. Мақсаты: Оқушыларды Сұлтан Бейбарыстың өмірбаянымен таныстыру.Оқушылардың сөйлеу тілін дамыту, сөздік қорын молайту, ойлау,есте сақтау, сезіну қабілеттерін. Сұлтан Бейбарыс Бейбарыс Қысқаша ақпарат Ислам әлемін басқыншылар шапқыншылығынан, моңғол шапқыншылығынан құтқарған адам. Ол қарапайым құлдан мемлекет билеушісіне дейін көтеріле алды.
неліктен сіз өлі адамның бетіңізден сүйгенін армандайсыз? еуропа плюс екатеринбург гороскопы электронды кітаптың пайдасы мен зияны, электронды кітап немесе кітап
попутный груз астана-алматы
хавал в астане цена
функциональная грамотность в доу
мектептегі ата аналар жиналысының хаттамасы
бердібаева тұлға психологиясы
қызылдар қозғалысы деген не
.
==============================================================
~~~~~ жыр алыбы жамбыл өлеңдері ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.